Un musical după Insula de Gellu Naum

Distribuția

Robinson Mihai Smarandache
Vineri Marius Damian
Sirena Paula Niculiță
Mary Antoaneta Zaharia
Piratul Pierre Ionuț Kivu
Canibalul instrumentist Cezar Antal
Ghid / Canibal Dimitrii Bogomaz
Mabolo, regele canibalilor Marius Stănescu
Papagalii Anda Saltelechi, Ruxandra Maniu
Bunicile agresive  Anda Saltelechi / Oana Ștefănescu, Diana Gheorghian, Meda Victor, Constantin Cojocaru
Randolph Ioan Batinaș
Canibal / Beduin Relu Poalelungi
Tobe Alex Neagu

Regia Mihai Măniuțiu
Muzica Ada Milea
Decorul Adrian Damian
Costume Andrada Chiriac
Coregrafia Andrea Gavriliu
Light design Cristian Șimon
Sound design Vladimir Ivanov
Visuals Anya Dimitrov

 

Turnee și festivaluri

FESTin pe Bulevard, Bucureşti, 8 octombrie 2017
Festivalul Naţional de Teatru, Bucureşti, 24 octombrie 2017

Premii

Premiul Publicului pentru cel mai bun spectacol din Secţiunea „Bulevardul Comediei”, Festivalul Internaţional de Teatru „FEST(in) pe Bulevard”, 2017

Galerie foto

Fotografii de Adrian Bulboacă

Data premierei: 17 iunie 2017
Durata spectacolului: 1h 15"
Afiș

Spectacolul beneficiază de traducere în limba engleză, la cerere.
Dacă sunteţi interesaţi, vă rugăm să ne anunţaţi la casa de bilete sau pe mail, cel mai târziu cu două zile înainte de data spectacolului.
Vă rugăm să verificați disponibilitatea traducerii înainte de a vă achiziționa biletele

Insula pe care a naufragiat acest Robinson al lui Gellu Naum și al Adei Milea e înțesată cu capcane – capcane ale paradoxului, ale ludicului, ale jocului care se hrănește din propria-i substanță.  Jurnalul e un text circular, ironic și autoironic, asemenea cântecelor pe care Ada le compune în așa fel, încât să poată fi îndelung fredonate, fără a-și pierde vraja. Vrajă care constă în capacitatea de a ne proiecta pe noi, cei din afara scenei, în chiar centrul scenei, și de a ne îngădui, cu grație, să ne identificăm cu oricare personaj. Cu unul sau cu altul, ori cu toate, pe rând. Și asta deoarece, în acest musical plin de vervă și candoare, e vorba despre dragoste, fidelitate, inocență,  trădare, singurătate și, mai ales, despre puterea tămăduitoare a fanteziei. Care dintre noi e străin de asemenea ”teme”?

Mihai Mănuțiu

Insula lui Gellu Naum e un text plin de  tristețe comică. De câte ori îl "vizitez", împreună cu alți "musafiri", totul se transformă radical în funcție de fiecare om implicat. Sunt extrem de bucuroasă că am lucrat cu echipa de la Odeon și abia aștept să vă lăsați naumizați, măniuțizați, gavrilizați, damianizați și adamilizați.

Ada Milea

Extrase de presă

N-am mai văzut de câteva luni un spectacol atât de viu, unul căruia să nu-i găsesc cusur și, mai mult, care să mă țină toată un zâmbet și-un dat din picior. Pornind de la muzică și continuând cu decorul, costumele, coafura, machiajul, coregrafia, luminile, actorii și regia, „Jurnalul lui Robinson Crusoe” vă va face poftă de teatru și de viață.
Se cântă și se dansează 75 de minute întregi (pregătiți-vă pentru încă 15 de aplauze), în ritmuri dintre cele mai felurite. În plus, tobele lui Alex Neagu sunt demne de orice concert indie-pop.

Cătălina Miciu, scena9.ro, 28 iunie, 2017

Şi ce e şi mai valoros în toată această ”punere în scenă” – care are dinamica şi combustia unui concert rock live, dar şi rigoarea, coerenţa şi consistenţa unui fascinant poem dramatic – este un discret fior emoţional care o traversează, un lirism fin, o tandră şi calmă meditaţie pe tema (cum altfel?) condiţiei umane.
Un ”examen” solicitant, intens, bogat pe care Teatrul Odeon îl trece cu brio, fiindcă ”Jurnalul lui Robinson este genul de spectacol care justifică şi certifică o trupă mare, pregătită să joace oricând, orice, la cele mai înalte standarde. Fiecare actor din distribuţie e o cutie cu miracole.

Răzvana Niţă – Revista teatrală Radio – 4 iulie 2017

„Jurnalul lui Robinson Crusoe” este un spectacol care are toate şansele să te bucure. Asta dacă laşi pretenţiile absurde acasă şi ai simţul umorului antrenat pentru absurd. Într-un ritm pe care simţi nevoia să îl baţi şi tu în sală cu piciorul, plin de culoare şi foarte mişcat, are toate şansele să te facă să te simţi bine la teatru. Iar asta e, poate, cea mai importantă reuşită pentru un act artistic. Aşa că… Let them entertain you!

Alina Epingeac – yorick.ro – 4 iulie 2017

doimih

X